NIVEA – Gde nam rastu deca?

Cilj projekta

Podizanje svesti o brendu i povezivanje sa građanima kroz CSR projekat koji uključuje rekonstrukciju uništenih igrališta u Srbiji.

Rešenje

  • Kreiranje i sprovođenje kampanje “Kome je stalo gde nam deca rastu?”, koja se sastojala od:
    • Teaser faze – podizanje svesti građana o problemu nedostatka igrališta
    • Launch faze – davanje rešenja problemu (izgradnja prvih igrališta) i otkrivanje da Nivea stoji iza kampanje.

Kanali

  • Teaser faza: PR (anonimno)
  • Flash mob događaji u gradskim centrima (dečiji štrajk zbog nedostatka igrališta)
  • YouTube (anonimni video snimak dečjeg štrajka i izrada kampanje)
  • Community management, YouTube, digital
  • Brendiranje (print / promo materijali)
  • Launch faza: PR, community management, YouTube, digital
  • Početak procesa rekonstrukcije igrališta

Rezultat

  • 24 igrališta od 2013 – 2018. godine
  • 49,695 lajkova na Facebook-u
  • 19,841 pregleda na YouTube-u
  • Preko 89 besplatnih PR tekstova objavljenih u obe faze kampanje